Een work-out zonder je bed te verlaten!

Door: Anna van Niel

0
1088
work-out zonder je bed te verlaten

Vind jij het soms heel moeilijk om uit bed te komen om te gaan sporten? Geen zorgen, met deze makkelijke oefeningen kan je zelf vanuit je eigen bed in je pyjama je dagelijkse work-out doen. Geloof je het niet? Lees dan toch even snel verder!

Om ‘s ochtends uit bed te komen is het goed om van te voren je heupen en knieen een beetje warm te draaien. Herhaal de volgende oefening 60 seconden voor 2 tot 3 minuten om je benen los te maken en op te warmen.
work-out zonder je bed te verlaten

Blijf vooral nog even in bed liggen, want nu kun je een paar crunches doen. Nee, je zult hier geen keiharde sixpack van krijgen, maar het zorgt er wel voor dat je spieren lichtjes aangesterkt worden.
work-out zonder je bed te verlaten

Ga vervolgens op je zij liggen en doe een aantal leg lifts.
work-out zonder je bed te verlaten

Oke, tijd om uit bed te gaan, maar blijf nog wel even rondom je bed hangen. Om je work-out voort te zetten kun je squats doen waarbij je met je billen op het laagste punt je matras aanraakt en weer omhoog veert.
work-out zonder je bed te verlaten

Doe de tricep oefening een stuk of 10 á 15 keer. Bij deze oefening maak je je bovenlichaam wakker.
work-out zonder je bed te verlaten

Is de ochtend jouw moment om eventjes door Instagram of Facebook te scrollen voor de nieuwste weetjes en posts? Geen zorgen, verwerk deze break gewoon in je workout, maar leun hierbij tegen een muur met je knieen in een hoek van 90 graden.
work-out zonder je bed te verlaten

Je work-out kan zelfs nog doorgetrokken worden tot in de badkamer. Als je voor de spiegel staat om je tanden te poetsen kun je balanceren op je tenen en je platte voet, herhaal dit een aantal keer.
work-out zonder je bed te verlaten

Ga op één been staan en zet je andere been op je knie wanneer je een glas water drinkt na het tandenpoetsen.
work-out zonder je bed te verlaten

Comments

comments