47
Reviews
82 %
boekt nogmaals
Prijs/Kwaliteit 8.3
83% Complete
Ambiance 7.9
79% Complete
Service 8.3
82% Complete
  • geverifieerd
    Bij aankomst gaf Leo aan dat ik een half uur moest wachten ivm hun lunchpauze. Ik heb aangegeven dat mijn voorkeur dan uitging naar een nieuwe afspraak, omdat ik een uur later ergens moest zijn. Daarop zei Leo dat ze me toch eerder konden helpen. Na een kwartier werd mijn haar gewassen door de stylist. Zonder iets te zeggen, begon de stylist daarna ineens een masker in mijn haar te smeren en werden er folie & hittelampen op mijn hoofd gezet. Toen ik na ruim een half uur aan Leo vroeg hoe lang ze nog verwachtten dat het ging duren, werd ik afgescheept met de opmerking "geef me nou geen schuldgevoel, ik heb je nog wel een gratis masker gegeven". Inmiddels waren we al een uur verder. Al met al ben ik bijna 2 uur in de salon geweest, terwijl ik alleen de puntjes wilde laten bijknippen. Erg slecht dat er zo met klanten wordt omgegaan.
    Prijs/Kwaliteit
    30% Complete
    3.0
    Ambiance
    30% Complete
    3.0
    Service
    10% Complete
    1.0
    23
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    I don't mind what I pay because Leo does a great job. But price consistency on the website vs. what you pay would be nice especially for people who are new to working with Leo.
    Prijs/Kwaliteit
    50% Complete
    5.0
    Ambiance
    70% Complete
    7.0
    Service
    70% Complete
    7.0
    63
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    Always a very happy customer when i walk out the door. Leo is one off the best hairdressers in town.
    Prijs/Kwaliteit
    90% Complete
    9.0
    Ambiance
    90% Complete
    9.0
    Service
    90% Complete
    9.0
    90
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    Brilliant
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Ambiance
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    Leo has been my hairdresser for more than a year now and I'm always happy with the result. He always get what I want.
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Ambiance
    90% Complete
    9.0
    Service
    90% Complete
    9.0
    93
  • geverifieerd
    I did balayage at Leo's and the colour turned okay (that's why i give 7 for price and quality). BUT i had to sit there nearly 7 Hours, and he was very busy taking care the other clients while doing mine. The way he offered additional service was also a bit forceful.
    Prijs/Kwaliteit
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    20% Complete
    2.0
    Service
    40% Complete
    4.0
    43
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    Fijne kapsalon met vriendelijke mensen. Ik kom zeker terug.
    Prijs/Kwaliteit
    80% Complete
    8.0
    Ambiance
    80% Complete
    8.0
    Service
    90% Complete
    9.0
    83
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    Moest vrij lang wachten, ook al had ik een afspraak en waren er geen andere klanten. Kapper Amy was echter heel goed, gezellig en professioneel. Tip: vraag naar Amy
    Prijs/Kwaliteit
    80% Complete
    8.0
    Ambiance
    40% Complete
    4.0
    Service
    60% Complete
    6.0
    60
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Hairfashion Amsterdam by Leo
    After the long bob I tried the babylights and I absolutely love the result! Leo gave me the perfect sunny bright blond but with a natural look. Thank you again Leo for this great experience : after one month my blond is still perfect and luminous :-)
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Ambiance
    90% Complete
    9.0
    Service
    100% Complete
    10
    97

  • BAD! I came to the salon and it was clear that he and his assistants were very busy. I offered to come back later and he said that I would only be waiting 20 minutes. I waited nearly 2 HOURS! The only reason I didn't leave was because it was my only free day. I didn't even get a full consultation with him. He was talking to me from across the room while he was doing someone else's hair. I was about to leave but they started to mix my hair dye very quickly and put me in a robe so that I had to stay and wait. I wanted my brunette hair lightened for summer and I turned out totally blonde (with nearly orange roots). He said he had no time to fix it and had the nerve to charge me full price. He eventually gave me the blow dry for free and said that the next available day he could fix it was in a week. I left the salon extremely upset and had no other choice but to spend over another 100 euros at a different salon fixing his mess.
    Prijs/Kwaliteit
    10% Complete
    1.0
    Ambiance
    20% Complete
    2.0
    Service
    10% Complete
    1.0
    13