Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Aan het inloggen, moment geduld...
Je bent ingelogd
Log in op jouw account

Frequently Asked Questions

We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Boekingen

Betalen

Wijzigen & Annuleren

Reviews

Account

Overig

Boekingen

Hoe boek ik een behandeling?

Zoek eerst op de homepage naar je stad of gebied en de behandeling die je zoekt. Je krijgt daarna jouw zoekresultaten te zien. Je kunt deze filteren en sorteren zoveel je wilt. Zoeken op de naam van een specifieke salon is ook mogelijk.

Heb je jouw favoriete salon gevonden? Kies een behandeling uit de prijslijst, voeg indien mogelijk extra’s toe, selecteer de gewenste datum en tijd in de agenda en klik vervolgens op ‘Ga verder’.

Op de betaalpagina vul je je naam, e-mailadres en telefoonnummer in en kies je de betaalmethode. Voilà: je behandeling is geboekt en je ontvangt een bevestiging per e-mail.

terug

Hoe betaal ik mijn boeking?

Je hebt de mogelijkheid om vooraf online te betalen met iDeal, PayPal of creditcard of om in de salon te betalen.

Wanneer je alleen cash kunt betalen in de salon, dan staat dit aangegeven op de salonpagina.

Ook kun je een behandeling betalen door het tegoed op je account, kortingscode of Treatwell-giftcard te verzilveren.

LET OP: dit is alleen mogelijk wanneer je ervoor kiest om het resterende bedrag direct online te betalen! "

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Een boeking wijzigen doe je via "wijzig boeking" in je Treatwell-account of via je bevestiging. Je kan dit makkelijk zelf doen of neem hiervoor contact met ons op: 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl. Wij helpen je graag verder!

LET OP: je kunt een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis aanpassen.

terug

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In je Treatwell-account vind je een overzicht van je boekingen. Kies de optie ‘Boeking annuleren’ bij de afspraak die je niet meer uitkomt.

LET OP: Mocht het via deze optie niet meer mogelijk zijn om een boeking te annuleren omdat de annuleringsperiode is verstreken, dan kun je nog altijd contact met ons opnemen. Na het verstrijken van de annuleringsperiode kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

terug

Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?

Als jouw boeking is bevestigd, ontvang je van ons direct een e-mail om je hiervan te informeren. Daarnaast krijg je ook in je account de melding dat je boeking is bevestigd.

terug

Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen?

Het gebeurt niet vaak, maar waarschijnlijk is de e-mail in je spam folder terechtgekomen. Om te voorkomen dat dit vaker gebeurt, voeg je Treatwell toe aan je lijst met veilige e-mailadressen.

Wanneer de boeking wél in je account vermeld staat, is je boeking definitief bevestigd. Natuurlijk kun je voor alle zekerheid altijd contact met ons opnemen. Bel 020 7900190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Waar vind ik de adresgegevens van de salon?

Deze kun je terugvinden in de bevestigingsmail, in de boekingsgegevens in jouw Treatwell-account en op de salonpagina van de salon.

terug

Betalen

Worden er transactiekosten in rekening gebracht voor een online betaling?

Nee, er worden geen transactiekosten in rekening gebracht bij een betaling met iDeal, PayPal of creditcard. Dit is ook niet het geval als je je boeking tijdig annuleert: in dit geval storten wij het betaalde bedrag terug.

terug

Mijn online betaling is mislukt. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem meteen contact met ons op. Wij kunnen voor je nakijken wat er precies is misgegaan. Bel 020 7900190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Is online betalen op treatwell.nl wel veilig?

Wij vinden de veiligheid van jouw betaling erg belangrijk! Alle online betalingen worden afgehandeld door een betrouwbare partij: Adyen. Online betalen op Treatwell.nl is zonder risico.

terug

Hoe wissel ik een (digitale) giftcard of kortingscode in?

Nadat je een behandeling, datum en tijd hebt gekozen, vragen we ook nog even jouw persoonlijke gegevens om de boeking af te ronden. Op deze pagina kun je ook een actiecode toevoegen.

LET OP: een actiecode kan alleen worden verzilverd wanneer je online betaalt.

terug

Wat gebeurt er met mijn online betaling wanneer ik een boeking annuleer?

Als je een afspraak annuleert binnen de annuleringsperiode, dan wordt dit bedrag binnen drie à vijf werkdagen terugbetaald. Afhankelijk van hoe je hebt betaald – met iDeal, PayPal of creditcard – wordt het bedrag teruggestort op je betaalrekening, account of gecrediteerd op je creditcard.

terug

Kan ik ook contant betalen?

Ja, dat kan. Selecteer als betaalmethode ‘Betaal in de salon’. Deze optie is enkel mogelijk bij boekingen met een totale waarde van minder dan € 250,-. Reken na je behandeling ter plekke af. Als een salon een pinautomaat heeft, dan kun je natuurlijk ook gewoon pinnen.

LET OP: wanneer je gebruik wilt maken van een kortingscode, giftcard of je tegoed, dan is contant betalen helaas niet mogelijk.

terug

Met welke creditcards kan ik betalen?

Je kunt betalen met Mastercard, VISA en American Express.

terug

Mijn kortingscode werkt niet. Hoe komt dit?

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Kortingscodes kun je enkel gebruiken met online betalingen
  • Kortingscodes zijn slechts eenmaal geldig. Je kunt deze dus niet opnieuw gebruiken

Is dit niet van toepassing en zou jouw code toch moeten werken? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder! Bel 020 7900190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Wijzigen & Annuleren

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In je Treatwell-account vind je een overzicht van je boekingen. Kies de optie ‘Wil je je boeking liever annuleren?’ bij de afspraak die je niet meer uitkomt. Dit kun je ook doen door op ‘Annuleer’ te drukken in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen.

LET OP: je kunt een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis annuleren.

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Een boeking wijzigen doe je via "Wil je je boeking wijzigen?" in de desbetreffende boeking in je Treatwell-account of via je bevestiging. Je kan dit makkelijk zelf doen of neem hiervoor contact met ons op: 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl. Wij helpen je graag verder!

LET OP: je kunt een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis aanpassen.

terug

Reviews

Hoe plaats ik een review?

We hopen dat je van je behandeling hebt genoten. Je kunt je ervaring delen via de automatische e-mail die je ontvangt na jouw behandeling. Jouw review maakt echt het verschil, want zo help je alle Treatwell-bezoekers de behandeling te vinden die bij hen past.

terug

Kan ik een review verwijderen of wijzigen?

Je review verschijnt binnen 24 uur online. Een review kun je helaas niet zelf wijzigen of verwijderen.

Een foutje gemaakt? Neem hiervoor contact met ons op: 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl.

terug

Waarom zou ik een review achterlaten?

Wij willen graag dat iedereen geniet van zijn of haar behandeling! Wanneer je jouw ervaring deelt, heeft niet alleen de salon daar voordeel bij, maar je helpt ook andere klanten makkelijker een keuze te maken uit ons uitgebreide aanbod.

terug

Account

Hoe maak ik een account aan?

Klik op de homepage op ‘Inloggen’ en vervolgens op 'Maak een nieuwe account aan'. Je maakt hier een account aan door in te loggen met Facebook of door je e-mailadres in te vullen.

terug

Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account heb je een overzicht van al jouw vorige boekingen. Wil je dezelfde behandeling opnieuw boeken? Dan doe je dit met één druk op de knop. Daarnaast kun je jouw favoriete salons opslaan en een wishlist aanmaken van salons die je in de toekomst wilt uitproberen.

terug

Moet ik een account aanmaken om te reserveren?

Hoeft niet, maar het is wel handig. Je ziet al je vorige boekingen bij elkaar en maakt met één druk op de knop een nieuwe boeking. Daarnaast kun je in een account jouw boekingen tot 24 uur voor de behandeling eventueel annuleren of wijzigen.

terug

Kan ik mijn account verwijderen?

Liever niet natuurlijk, maar het kan wel! Neem hiervoor contact met ons op: 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl. Wij helpen je graag verder!

terug

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Tijdens het inloggen klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een reactie per e-mail. In deze e-mail vind je een link waarmee je heel eenvoudig je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

terug

Overig

Ik wil mij afmelden van jullie nieuwsbrief, kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Onderaan de Treatwell-nieuwsbrief kun je je afmelden middels een link. Je kunt dan aangeven dat je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen. Mochten er problemen zijn, neem dan contact met ons op: 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl.

terug

Jullie site was uit de lucht. Wat was er aan de hand?

Sorry! Waarschijnlijk waren we even bezig met een update. Dit duurt doorgaans niet langer dan een paar minuten.

Waar vind ik het telefoonnummer van de salon?

Wanneer je een boeking maakt via Treatwell, handelen wij deze voor je af. Het is dus niet nodig de salon te bellen. Mochten er problemen zijn, dan helpen wij je graag! Bel 020 7900190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Wanneer wordt mijn giftcard verstuurd?

Je pdf-giftcard ontvang je per mail, direct na je aankoop.

terug