Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Aan het inloggen, moment geduld...
Je bent ingelogd
Log in op jouw account

Frequently Asked Questions

We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Boekingen

Betalen

Wijzigen & Annuleren

Reviews

Account

Overig

Boekingen

Hoe boek ik een treatment?

Zoek eerst op de homepage naar je stad of gebied en de behandeling die je zoekt. Je komt dan op een pagina met zoekresultaten, waarop je naar hartenlust kunt filteren en sorteren. Je kunt ook direct zoeken op de naam van een specifieke salon.

Heb je je favoriete salon gevonden? Kies uit de prijslijst een treatment, voeg indien mogelijk extra’s toe, selecteer in de agenda de gewenste datum en tijd en klik vervolgens op ‘Ga verder’.

Op de betaalpagina vul je je naam, e-mailadres en telefoonnummer in en kies je de betaalmethode. Voilà: je treatment is geboekt en je ontvangt een bevestiging per e-mail.

terug

Hoe betaal ik mijn boeking?

Je hebt de mogelijkheid om in de salon te betalen of om vooraf online te betalen met iDeal, Paypal of creditcard.

Wanneer je alleen cash kan betalen in de salon, staat dit aangegeven op de salonpagina.

Ook kun je je treatment betalen door het tegoed op je account, kortingscode of Treatwell Giftcard te verzilveren.

LET OP: dit is alleen mogelijk wanneer je ervoor kiest om het resterende bedrag direct online te betalen! "

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Wanneer je inlogt op je Treatwell- account of via je bevestiging naar "wijzig boeking" gaat, kan je dit zef doen! Hiervoor kun je contact opnemen met Treatwell. Uiteraard kan je ook nog contact met ons opnemen door ons te bereiken op 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl. Wij helpen je graag verder!

terug

Hoe annuleer ik mijn boeking?

Op je Treatwell-profiel vind je een overzicht van je boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking annuleren’

LET OP: Mocht dit via deze optie niet meer mogelijk zijn vanwege het verstrijken van de annuleringsperiode, kan je altijd contact met ons opnemen. Er kunnen dan wel kosten aan verbonden zijn aan jouw annulering.

terug

Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?

Als jouw boeking is bevestigd, ontvang je van ons direct een e-mail om je hiervan te informeren. Daarnaast krijg je ook in je account de melding dat je boeking is bevestigd.

terug

Waar vind ik de adresgegevens van de salon?

Deze kan je terugvinden in de bevestigingsmail, in de boekingsgegevens in jouw persoonlijk account en op de salonpagina van de salon.

terug

Betalen

Worden er transactiekosten voor een online betaling in rekening gebracht?

Nee, er worden geen transactiekosten in rekening gebracht bij een betaling met iDeal, Paypal of creditcard. Dit is ook niet het geval als je je boeking annuleert en wij het betaalde bedrag terugboeken.

terug

Mijn online betaling is mislukt. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem meteen contact met ons op. Wij kunnen voor je nakijken wat er precies is misgegaan. Bel 020 79 00 190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Is online betalen op treatwell.nl wel veilig?

Ja, 100% veilig! Alle online betalingen worden namelijk afgehandeld door een superbetrouwbare partij: Adyen.

terug

Hoe wissel ik een voucher of kortingscode in?

Nadat je je treatment, datum en tijd hebt gekozen, kom je op een pagina waar je je persoonlijke gegevens kunt controleren of invullen. Hiermee rond je je boeking af. Op deze pagina kun je je actiecode invullen.

LET OP: een actiecode kan alleen worden verzilverd wanneer je online betaalt.

terug

Wat gebeurt er met mijn betaling als ik een boeking annuleer

Als je deze annuleert binnen de annuleringsperiode, wordt deze binnen zeven à tien werkdagen terugbetaald. Afhankelijk van hoe je hebt betaald – met iDeal, Paypal of creditcard – wordt je geld teruggestort op je betaalrekening, account of gecrediteerd op je creditcard.

terug

Kan ik ook contact betalen?

Ja, dat kan. Selecteer als betaalmethode ‘Betaal in de salon’ (dit kan wanneer je behalndeling maximaal 100 EUR kost) en reken na je treatment ter plekke af in de salon. Als een salon een pinautomaat heeft, kun je natuurlijk ook gewoon pinnen.

LET OP: wanneer je gebruik wilt maken van een kortingscode, Giftcard of je tegoed dan is contant betalen helaas niet mogelijk.

terug

Met welke creditcards kan ik betalen?

Je kunt betalen met Mastercard, VISA en American Express.

terug

Mijn kortingscode werkt niet, hoe komt dit?

"Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Heb je deze code al een keer eerder gebruikt? Dan kun je deze helaas niet nog een keer gebruiken.
  • Ten slotte kunnen kortingscodes alleen worden gebruikt wanneer je ervoor kiest online te betalen

Geldt dit allemaal niet voor jou? Neem dan contact op met Treatwell, dan helpen wij je graag verder! Bel 020 7900190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Wijzigen & Annuleren

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In je Treatwell-account vind je een overzicht van je toekomstige boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking annuleren’ om jouw boeking te annuleren. Dit kan je ook doen door op ‘Boeking annuleren’ te drukken in de bevestiging die je van ons heb ontvangen.

LET OP: je kunt een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis annuleren.

terug

Hoe wijzig ik een boeking?

In je Treatwell-account vind je een overzicht van je toekomstige boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking wijzigen’ om jouw boeking te wijzigen. Dit kan je ook doen door op ‘Boeking wijzigen’ te drukken in de bevestiging die je van ons heb ontvangen.

LET OP: je kunt een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis aanpassen.

terug

Reviews

Hoe plaats ik een review?

Nadat je (hopelijk) hebt genoten van je treatment, krijg je van ons automatisch een e-mail waarin we je vragen of je de salon en je treatment wilt beoordelen. In die e-mail vind je een directe link naar de review-pagina. Hier kan je je mening delen over jouw treatment.

terug

Kan ik een review verwijderen of wijzigen?

Een review kun je niet zelf verwijderen. Stuur je verzoek naar info@treatwell.nl zodat wij het voor je kunnen doen.

Een foutje gemaakt? Binnen 30 minuten kun je je beoordeling wijzigen. Hierna kunnen wij dat voor je doen.

terug

Waarom zou ik een beoordeling achterlaten?

Wij willen graag dat iedereen geniet van zijn of haar treatment! Als je vertelt hoe jouw ervaring is geweest, heeft niet alleen de salon daar profijt van, maar je helpt ook andere klanten makkelijker een keuze te maken uit ons uitgebreide aanbod.

terug

Accounts

Hoe maak ik een account aan

Klik op ‘Inloggen’ en 'Maak een nieuwe account aan' op de homepage. In het venster dat zich opent, kun je een account aanmaken door in te loggen met Facebook of door je e-mailadres in te vullen.

terug

Wat zijn de voordelen van een account

Ten eerste kun je al je vorige boekingen terugzien. Als een salon je is bevallen, boek je daar met één druk op de knop opnieuw. Daarnaast kun je al je favoriete salons opslaan en zelfs een wishlist maken van salons die je in de toekomst wilt uitproberen.

terug

Moet ik een account aanmaken om te reserveren?

Hoeft niet, maar het is wel handig. Je kunt dan namelijk al je vorige boekingen terugzien en met één druk op de knop een treatment nogmaals boeken. Daarnaast kun je de door jouw geboekte boekingen tot 24 uur voor de behandeling eventueel annuleren in je account.

terug

Kan ik mijn account verwijderen?

Liever niet natuurlijk, maar het kan wel! Log hiervoor in op je account en ga naar ‘Mijn profiel’. Je vindt de optie 'Verwijder mijn account’ onder je woonplaats.

terug

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Tijdens het inloggen klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een reactie per e-mail. In deze e-mail vind je een link waarmee je heel eenvoudig je wachtwoord opnieuw kan instellen.

terug

Overig

Ik wil mij afmelden van jullie nieuwsbrief, kan dat?

Onderaan de Treatwell-nieuwsbrief kun je je afmelden. Wanneer je klikt op ‘Afmelden’, kan je aangeven dat je onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen.

LET OP: Bij het maken van een nieuwe boeking kan het vinkje voor de nieuwsbrief weer aan staan en schrijf je je opnieuw in. Zet het vinkje uit en je instellingen blijven gelijk.

terug

Jullie site was uit de lucht. Wat was er aan de hand?

Sorry! Waarschijnlijk waren we even bezig met een update. Dit duurt doorgaans een paar minuutjes.

Waar vind ik het telefoonnummer van de salon?

Wanneer je een boeking maakt via Treatwell, handelen wij die voor je af: het is dus niet nodig de salon te bellen. Mochten er problemen zijn, dan helpen wij je graag! Bel 020 7900190 of stuur een e-mail naar info@treatwell.nl.

terug

Wanneer wordt mijn Giftcard verstuurd?

Je ontvangt je PDF-Giftcard direct na je aankoop.

terug