Echt genoten! Ik voelde me helemaal fris en energiek daarna. Eigenlijk had ik de Natura Bissé Inhibit Facelift geboekt maar op basis van professioneel advies toch gekozen voor een andere behandeling. Heel fijn dat er wordt meegedacht en op basis van huidtype en omstandigheden samen wordt gekozen voor de meest geschikte behandeling. Na de behandeling heb ik nog advies gekregen over een skin care routine en producten die bij mijn huid passen.
Geweldige behandeling en Lissa is amazing- ik ga nooit meer ergens anders heen. Lievelings moment van de maand!
Fantastisch bij Lissa wat een verwennerij bij haar 👌
Een heerlijke relaxte vibe…. Een weldaad voor mijn gezicht! Ik ga blij de deur weer uit. Een aanrader!!
Show more reviews...