Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Erg fijne en rustige studio. Prettig dat ik verschillende kleine behandelingen achter elkaar kon boeken.
Noah•about 14 hours ago
Verified review
Verzorgend met aandacht en professioneel.
Tineke•1 day ago
Verified review
Het was heerlijk koel binnen en een waterkaraf stond klaar, zeer attent!
En de pedicure was als altijd: prima in orde en gezellig gesprek.
Tot de volgende keer.
Annemieke Albertine •1 day ago
Verified review
Met zachte voeten en gelakte nagels vrolijk naar huis!
Lia•3 days ago
Verified review
Goede professionele behandeling van de pedicure. Heel vriendelijk.
Je voelt je welkom.