Ik kom nu ruim een jaar, elke 5 à 6 weken, bij Britt Bolder voor gezichtsbehandelingen, wenkbrauwen epileren en verven, lashlift, dermaplaning. Ze is altijd zo ontzettend lief, behandelingen zijn perfect en geven mij altijd een gewenste resultaat, Altijd goed advies over welke behandeling het beste werkt voor mijn onrustige huid. Advies over nabehandeling etc. Ik ben heel erg tevreden en verheug mij elke keer weer op de volgende behandeling.