Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik ben voor de derde keer bij Feyza geweest en het was weer heel prettig. Ze is heel aardig en professioneel. Mijn wenkbrauwen zien er top uit.
Ik vind de salon met Feyza een aanrader!!
Treatment by Feyza•Eyebrow & Eyelash Tinting
Gemma•5 days ago
Verified review
Feyza weet wat ze doet! Fijne behandeling :)
Treatment by Feyza•Manicure
Lamyae•7 days ago
Verified review
Fijne treatment ik was heel tevreden, gellak blijft mooi zitten en de wenkbrauwen zijn top geworden!