Heerlijk om weer mijn nagels te laten doen. Prima salon!
Treatment by Vian•Pedicure
Mi•8 days ago
Verified review
Teleurgesteld na mijn mani/pedi combo. Deze salon is echt een beetje gedateerd en niet rust gevend. Ik vond de medewerker ook een beetje grof werken, begon te bloeden aan een van mijn nagelriemen en na 3 dage begon de gel al te chippen.
Treatment by Vian•Manicure
I.R.•9 days ago
Verified review
Great
Treatment by Zenn•Builder Gel Manicure
Julia•9 days ago
Verified review
Prima manicure, zorgvuldige behandeling.
Treatment by Tsomo•Manicure
Danielle•11 days ago
Verified review
Lovely treat, great spot for a clean/neat looking french pedicure