Ik heb een heerlijke zwangerschaps massage gehad. Heerlijk ontspannen sfeer en een lieve vrouw, zeker een aanrader!
Fijne handen, vriendelijke dame. Locatie was even zoeken, bleek in het stationsgebouw te zijn. Heerlijk ontspannen en genoten van 30 min massage!
Super fijne massage gehad. Echt een aanrader!
Een super fijne massage! Wonderende handen heeft Paulina
Zeer vakkundig en professionele massage gehad. Beste die ik ooit hebt gehad. Echt heerlijk.
Show more reviews...