Heel tevreden.
Mijn dochters en zoon moesten knap voor de bruiloft en zagen er pico bello uit.
We waren ook super blij dat jullie het haar van mijn vrouw konden doen nadat zij ergens anders ontevreden in de kou achter werdt gelaten.
Geweldige hair blow out experience gehad! Kwam er achter dat mijn haar eigenlijk heel goed geknipt was maar kreeg het zelf niet voor elkaar… Ben helemaal blij!
Heel fijn, de eerste kapper die eerst met mij heeft overlegt in plaats van te knippen naar wat ik zeg. We hebben een heel fijn gesprek gehad en hebben samen een mooi kapsel besproken.
Tevreden met de resultaat. Ze zijn zoals altijd erg vriendelijk. Je voelt altijd welkom. Het is niet alleen een stylist salon, maar een plaats waar je kan helemaal ontspannen.
Bedankt dat jullie zo goed naar de wensen van mijn zoon hebben geluisterd! Hij komt zeker bij jullie terug.
Show more reviews...