Ik heb prachtige, super natuurlijk lijkende nagels, helemaal zoals ik wilde. Yasmine weet echt wat ze doet, met heel veel aandacht en daarnaast is ze ook heel aardig. Ik kom zeker terug!
Letterlijk een perfecte pedicure biab met french
Super blij met mijn nagels! Ze zien er prachtig uit, netjes afgewerkt en precies zoals ik wilde. Fijne service, gezellige sfeer en veel aandacht voor detail. Zeker een aanrader! She is the best ❤️🤩
ik was voor de 2e keer bij Yasmine, ze doet haar vak vakkundig. ik liep met een big smile de salon uit 😄
Het was weer een geweldige ervaring! Mijn nagels zien er weer prachtig uit! Tot de volgende keer Yasmine!
Show more reviews...