Heel lief en goed geholpen en vooral goed advies gekregen, er wordt je niks opgedrongen en dat is heel fijn
Pijnlijke behandeling maar super ontvangen en het eindresultaat is het belangrijkste
Werd duidelijk uitgelegd. Vriendelijk. Netjes. Schoon. Was het waard om naar Scheveningen toe te gaan. Nu het resultaat afwachten.
Altijd zeer profesionele behandelingen met prachtig resultaat. Super vriendelijke dame in een mooie salon!
Heel gezellig, goeie uitleg van de behandeling. Zeer netjes en schoon. Top
Show more reviews...