Super professionele en aardige medewerkers, een leuke sfeer en ik ben heel blij met het resultaat! Dankjewel!!
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Smilte•12 days ago
Verified review
Altijd goed en professioneel. Ik kom altijd terug
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Iris•13 days ago
Verified review
Prima knipbeurt voor prima prijs zelfs op zondag.
Supervriendelijke kapper.
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Mary•14 days ago
Verified review
Wederom heel tevreden met de was- en knipbeurt bij Salon Dani. Roijn heeft mijn haar mooi geknipt en gestyled, ik kreeg er die dag van meerdere mensen complimenten over! Dankjewel Roijn!