Het was een zeer prettige ervaring bij Roijn. Ze luistert goed naar wat je wilt, en geeft advies op verzoek! Ze stelt je helemaal op je gemak, en doet geen ongevraagde dingen. Voor het eerst wenkbrauwen laten doen, waarbij Roijn me goed heeft uitgelegd hoe het werkt zodat ik wist wat ik kon verwachten.
Treatment by Roijn•Eyebrow Threading
Laura•12 days ago
Verified review
Super professionele en aardige medewerkers, een leuke sfeer en ik ben heel blij met het resultaat! Dankjewel!!
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Smilte•14 days ago
Verified review
Altijd goed en professioneel. Ik kom altijd terug
Styled by Dani•Ladies' Haircuts
Iris•15 days ago
Verified review
Prima knipbeurt voor prima prijs zelfs op zondag.
Supervriendelijke kapper.