Ik voelde me heel erg veilig bij beide knippers, zo kreeg ik een koffietje en met een gezellig gesprek, begonnen we met een persoonlijke knipbeurt op maat van mijn wensen. Ik voeld elke heel erg gezien, bedankt !
Styled by Roijn•Ladies' Haircuts
Fleur•9 days ago
Verified review
George is great! My blowdry was a 10!
Styled by Dani•Curly Blow Dry
Monique•12 days ago
Verified review
Het was een zeer prettige ervaring bij Roijn. Ze luistert goed naar wat je wilt, en geeft advies op verzoek! Ze stelt je helemaal op je gemak, en doet geen ongevraagde dingen. Voor het eerst wenkbrauwen laten doen, waarbij Roijn me goed heeft uitgelegd hoe het werkt zodat ik wist wat ik kon verwachten.
Treatment by Roijn•Eyebrow Threading
Laura•13 days ago
Verified review
Super professionele en aardige medewerkers, een leuke sfeer en ik ben heel blij met het resultaat! Dankjewel!!