Zoals altijd: vakkundig, gezellig, vertrouwd. Ik ben al ruim 20 jaar klant.
Styled by Babette•Ladies' Haircuts
Irene•29 days ago
Verified review
Gezellige salon waar je professioneel wordt geholpen.
Styled by Mireille•Ladies' Full Head Highlights
Brigitte•about 1 month ago
Verified review
Samen met mijn zus en mijn moeder hebben wij bij deze geweldige dames ons haar laten opsteken voor de bruiloft van onze broek. Naast dat het enorm gezellig was en de vrouwen je erg op je gemak stellen weten ze goed wat ze doen! We hadden alle drie uiteindelijk een ander eind resultaat, alle drie prachtig!! Het haar heeft de heledag goed gezeten! Zelfs bij het dansen tot in de late uurtjes. Ontzettend bedankt!