Fantastisch ! Niet alleen een erg goede massagetherapie, maar ook de bijbehorende adviezen en tips zijn heel erg fijn. Dank je wel Saskia !
Fantastisch weer...ze voelt precies waar t vast zit zonder dat je t aangegeven hebt.
Ook de tweede afspraak was een fijne sportmassage. Werd goed diep in de spieren gemasseerd. Heb er veel baat bij
Behandeling geeft vertrouwen in afname van de klachten.
Elke keer weer anders maar fantastisch . Tijdens en na de massage nog n praatje. Optijd je afspraak boeken anders moet je langer wachten.
Show more reviews...