Hele fijne ervaring gehad bij The Beauty Garden. Ik ben een trans meisje en vond het best spannend om voor het eerst mijn wenkbrauwen te laten doen, maar ik voelde me heel fijn, veilig en serieus genomen. Emilia was lief, rustig en professioneel. Mijn henna brows zijn mooi geworden en samen met mijn lange wimpers voel ik me weer een stukje meer mezelf. Dankjewel 💕✨