Ik denk nu toch even de tijd nemen om een recensie achter te laten. Ik kom inmiddels al bijna 2 jaar bij Sara. Ben super tevreden. Ik kwam binnen met beschadigd gebroken haar na een mislukte chemische keratine behandeling bij iemand anders waar mijn haar na 2 jaar nog steeds niet van hersteld was. Ik was daarom ook enorm sceptisch om weer een haarbehandeling te ondergaan, maar op basis van ervaringen van anderen toch de keuze gemaakt om het te doen en geen seconde spijt gehad. Ik vertrouw ook niemand anders meer toe met mijn haar. Sinds ik hier kom heb ik gezond, zacht en handelbaar haar. Heb al meerdere soorten behandelingen gehad: keratine, proteïne shea butter en de botox. Allemaal fijn maar mijn persoonlijke favo blijft de proteïne shea butter, mijn haar gaat er super goed op. En daarbij is Sara een oprechte lieve dame bij wie ik mij altijd op mijn gemak voel. Dus, mijn oprechte complimenten! Ik zou het ieder ander aanraden en het is het geld echt waard.