Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik heb prachtige rode teennagels gekregen, dat wil ik even voorop stellen!
Maar ik vind het jammer dat er geen praatje of contact met de klant word gemaakt, dat er totaal niks gezegd word is ongemakkelijk. En als je dan iets vraagt word er héél kort geantwoord. Ook het feit dat ik flink in de nagelriem werd geknipt, wat best wel pijn deed (ook het goedje waar ze erop deed beet behoorlijk).
Geen sorry of uitleg, ondanks dat het bloedde.
Misschien is hier iets in de verbeteren.
Margot•about 9 hours ago
Verified review
Super fijn geholpen en eind resultaat is geweldig!
Marielle•1 day ago
Verified review
❤️❤️❤️😘😘
MARIIA•5 days ago
Verified review
Mijn haar is echt heel mooi geworden! Super blij mee
Viktoriia•17 days ago
Verified review
Nagels zien er mooi, glad en dun uit. Daarbij denkt ze om wat kleine details, onder en binnenkant bij vijlen naderhand e.d.
Werkt ook precies, professioneel en precies; binnen een uur klaar (basic bijvullen).