Ik heb een fantastische ontspanningsmassage gehad waar werkelijk alles bijzonder was, er werd gewerkt met warme olie, warme stenen en zelfs een warmte lama als di bezig was met mijn voeten zodat mijn rug niet af zou koelen.
Ik had het gevoel even weg te zijn uit de hectiek van het alledaagse en voelde mij totaal ontspannen na de behandeling.
Niets werd afgeraffeld alles ging met aandacht en professionaliteit.Ik ben zelf ook masseuse en was lang opzoek naar een goede masseur...die heb ik gevonden hier!!
Anonymous•over 9 years ago
Di-s is een oase van rust midden in de stad. Je wordt met open armen ontvangen. De intuïtieve massage is een aanrader voor een ieder, die weer gebalanceerd en tot rust wilt komen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Claudia•over 9 years ago
Verified review
Kennismakingsarrangement gedaan, is erg bevallen.
Ik kom zeker nog eens terug
Anonymous•over 9 years ago
Verified review
Een top massage in heerlijk ontspannen sfeer!
Louise•over 9 years ago
Verified review
Was bijzonder fijn! Diederick is een mooi mens die de tijd voor je neemt en goed aanvoelt wat je nodig hebt. Ik ging met een glimlach en een ontspannen gevoel weer naar buiten. Ik kom zeker terug!!