Perfect geholpen, ik kwam binnen met ongeveer een idee en ben toen zeer kundig geholpen aan een mooi nieuw kapsel. Zeer tevreden!
Thomas•about 9 years ago
Verified review
Ik vind Cut&Go een fijne, relaxte kapperszaak. Het personeel is vriendelijk, ze luisteren goed naar wat je wil en ik vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Ben door de 'gewone' stylist altijd erg goed geknipt. Zeker een aanrader!
Rosa•about 9 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk personeel en een goede service.
C•over 9 years ago
Verified review
Ik ben goed geknipt en het personeel was erg vriendelijk.
Renée•over 9 years ago
Verified review
Heel prettig en goed geknipt. Heerlijke haarmassage bij het wassen!