Ada is een hele lieve en vriendelijke vrouw bij wie je op je gemak voelt. Zij geeft alle tijd en aandacht aan je en de behandeling zijn heel goed. Zij blijft ook op de hoogte van nieuwe technieken. Zeker een aanrader!
Laura•2 months ago
Verified review
Gewoon super goed!!!
Bianca•3 months ago
Verified review
heel proffesioneel , hygiënisch , ze wist precies de spier te vinden in mijn schouderblad waar ik allang last van had , pijn waarvan ik zelfs dacht dat het ergens anders vandaan kwam. ook heel gastvrij en vriendelijk. echt super tevreden.
Said •5 months ago
Verified review
Fantastisch, wat een stevige handen heeft Ada, tijdens de massage niet altijd lekker maar erna weer heerlijk soepel!!!
Sandra•5 months ago
Verified review
Goede massage gehad. Ada is vriendelijk en deskundig.
Afspraak zelf inplannen was ook makkelijk.