De kapster Anna is een hele aardige vrouw die mijn haar heeft gewassen, geföhnd, geknipt en heel mooi heeft gestylt. Mijn haar is nog nooit zo zijdezacht geweest. Het is nu ongeveer een week later en mijn haar zit nog steeds heel erg mooi. Ik ben super blij met het resultaat.
Styled by Anna•Blow Dry
Melicia•about 2 years ago
Verified review
Heb ontzettend dik en veel haar.. Heb mijn haar nog nooit zo glad getangd gehad.. Zal mijn haar hier blijven doen.. Zeker weten een aanrader. Wel zorgen dat je de rest van de dag vrij neemt het kan wat uitlopen maar TOP RESULTAAT!!!
Styled by Anna•Blow Dry
Juliana•over 2 years ago
Verified review
Perfect
Styled by Anna•
Ladies' HaircutsShow all…
-•over 2 years ago
Verified review
Mevrouw Anna is hartstikke goed in wat ze doet ze heeft passie voor haar werk en dat zie je ook terug in het eindresultaat.
Ze is ook super lief en funny!
Zij laat me comfortabel voelen in haar zaak en zittend in haar kappersstoel.
And When I leave, I be feeling like I’m that girl!
En Ik denk dat ik zeker niet de enigste ben!
Styled by Anna•
Ladies' HaircutsShow all…
Stefanie Rodrigues•over 3 years ago
Verified review
Ik heb veel complimenten gekregen over mijn haar en dat het meer volume heeft. Ik ben er blij mee!