Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik ben erg tevreden met mijn behandeling bij AEsthetic Center Emel Taş. Emel is heel professioneel, vriendelijk en neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Ik voelde me meteen op mijn gemak en het resultaat is precies zoals ik had gehoopt. Ik raad deze salon zeker aan. Bedankt voor de geweldige service! 🌸
Amdie•about 17 hours ago
Verified review
Ik heb een fijne ervaring gehad tijdens mijn behandeling.