Hele fijne verzorgende en ontspannen behandeling gehad, echt een opfrisser voor mijn huid!
Fenna•almost 2 years ago
Verified review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Lekker ontspannend.
Marianne•about 2 years ago
Verified review
Altijd kwalitatief goed, klantgericht en gezellig!
Chantal•about 2 years ago
Verified review
Was de eerste keer bij Claire voor een gezichtsbehandeling. Na slechte ervaringen met allergische reacties bij andere schoonheidsspecialistes was ik wat huiverig. Maar Claire legde alles goed uit en hield rekening met mijn gevoelige (rosacea) huid. Ontzettend blij met het resultaat. Geen allergische reactie, de huid is rustiger en gladder kortom een aanrader! Ik kom zeker terug als vaste klant!