Emina en Willemijn hebben mij goed geholpen en waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ook hebben ze me heel goed en duidelijk uitgelegd wat ik na de behandeling moet doen aan nazorg.
Steven•7 months ago
Verified review
Erg vriendelijk. Goede heldere informatie
Reinard•7 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring wederom. De huidtherapeute nam alle tijd en liet me erg op mijn gemak voelen. Dacht ook goed mee. Dit blijft mijn vaste vertrouwde adres!
Tessa•8 months ago
Verified review
Altijd een fijne en gezellige afspraak met Wiilemijn😊
Evelyn•8 months ago
Verified review
Ik heb vandaag een chemische peeling behandeling gehad en ben super tevreden! De behandeling werd rustig en duidelijk uitgelegd, waardoor ik precies wist wat er ging gebeuren. Mijn huid voelde daarna fris, zacht en schoon aan. Ook merkte ik meteen een mooie glow en minder zichtbare poriën.