Ik vind het fijn om bij hun te zijn voor mijn behandeling. Ze zijn heel vriendelijk en leuk en gezellig 😇😇 je wordt altijd hoed geholpen . 😀😀
Monique•over 2 years ago
Verified review
Prima
Herman•over 2 years ago
Verified review
Behandeld door de eigenaresse. Professional die weet waar ze over praat. Goed luistert naar je en regelmatig checkt of je geen pijn ervaart tijdens de behandeling. Ik heb het als zeer fijn ervaren.
Btissame•over 2 years ago
Verified review
Heel fijn geholpen. Denkt echt goed met je mee en geeft advies.