Always super kind, friendly and of course - professional!
Treatment by Angela•Eyebrow & Eyelash Tinting
Ksenija•4 months ago
Verified review
Je word altijd professioneel geholpen.
Tijdens de onspannen behandeling is het ook erg gezellig
Kim•4 months ago
Verified review
Zoals altijd ben ik heel blij met het eindresultaat en is het ook nu weer een feestje bij Angela te zijn!
kitty•5 months ago
Verified review
Bij elke behandeling ga ik zeer tevreden weg. Angela is zeer professioneel en en neemt de tijd voor haar klanten.
Manuela•5 months ago
Verified review
De communicatie met Angela was gedurende het proces zeer prettig. Ze is vriendelijk in het contact en gaat zorgvuldig te werk. Ze brengt goed je wensen in kaart en geeft ook haar eerlijke en professionele mening over welk make-up en haarkapsel passend is. Ik was zeer tevreden over het resultaat.