Netjes ontvangen,goed uitleg over wat er gaat gebeuren bij bepaalde doelgroepen die je gaat doen.
Mooie nette zaak,en prijs technische ook goed.
Voor herhaling vatbaar,en dat gaan we dan ook doen.
Steef•about 5 years ago
Verified review
Ik ben voor de behandeling heel goed geïnformeerd en heel fijn en vriendelijk geholpen
Dian•about 5 years ago
Verified review
Was weer helemaal top gelukkig weer open .hopelijk blijven ze nu open en kan ik me behandelingen afmaken
Lia•about 5 years ago
Verified review
Fijn ontvangst ,duidelijke uitleg. En wordt op je gemak gesteld
Nathalie•about 5 years ago
Verified review
Professionele dames, bijzonder klantgericht , mooie zaak! Echt een aanrader!