Deborah was heel duidelijk, gaf alles netjes aan. En super aardig. Het was een fijne sessie.
Dilara•about 2 months ago
Verified review
Altijd fijn om bij Deborah te komen voor een afspraak. Professioneel, aardig en super resultaat!
Lieke•about 2 months ago
Verified review
Hele goede duidelijke vooraf info , waardoor je goed voorbereid op de afspraak komt. Tijdens de afspraak neem zij de tijd om alles heel goed uit te leggen en vraagt wat je wensen zijn. Ik ben super tevreden met het resultaat, dit is de beste spraytan die ik ooit heb gehad, by far! Liefs Nikki
Nikki•about 2 months ago
Verified review
Het is een feestje als je bij Deborah komt. Zo goed verzorgd en ze neemt je stap voor stap mee door de afspraak. Dit wil je elke dag wel!
Lieke•about 2 months ago
Verified review
Altijd super. Het is echt een luxe ervaring om bij Deborah te komen. Een uitje voor jezelf!