Diana was so lovely and made me feel very comfortable and relaxed during my pedicure. She did a great job of my nails. I would highly recommend booking with her.
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Allemaal prima geregeld en vriendelijke mensen
Noel•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super!
Ik had een gezichtsbehandeling ingepland..maar toen de status vertelde over mijn huid en nadat Diana de huid bekeken had, heeft zijn mij geadviseerd een peeling behandeling te doen. Daar was voldoende tijd voor dus dat hebben we gelijk gedaan, fijn! Heel erg tevreden over de behandeling én over het advies van Diana!
Er wordt altijd met zorg geluisterd en een advies gegeven.
Ik blijf zeker terugkomen bij deze salon en bij Diana ;)