Mooie salon. Goede behandeling met mooi resultaat. Ontzettend vriendelijke medewerkers.
Daisy•almost 5 years ago
Verified review
Heel prettig.
Het enige wat ik miste was een kopje koffie
Andrée•almost 5 years ago
Verified review
Al een paar behandelingen gehad bij Diana, erg blij! Diana is erg gastvrij, stelt je op je gemak en zij is heel secuur en netjes in haar werkzaamheden. Zij gaat voor top resultaat en wil dat je 100% tevreden de salon verlaat. Echt een aanrader!
Sanne•almost 5 years ago
Verified review
super tevreden met het resultaat!
Alles was klaar and als afgesproken.
Mooi salon en mooie behandelingen