Ondanks drukte ivm een zieke medewerker, ontzettend goed en attent geholpen.
Treatment by Inge
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Fijne salon, heerlijke behandeling en attente, kundige schoonheidsspecialiste.
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Goede manicure, blij met het resultaat
Leoni•almost 5 years ago
Verified review
Diana voert haar behandelingen goed uit en is daarnaast een heel gezellige gesprekspartner, perfect voor een ontspannen momentje voor jezelf.
Margot•almost 5 years ago
Verified review
Voor het vijlen van 2 sec. moest ik 5 euro bijbetalen.
De Gellik is op de grote tenen niet nauwkeurig aangebracht.
Haastige behandeling.
Toiletruimte beneden niet schoon.