Weer top behandeld door Iris: rustig, gedegen, gezellig en met kleurkeuze goed adviserend
Marja•over 5 years ago
Verified review
Fijn bedrijf met fijne mensen!
Jauke•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik had al lang last van een vervelende likdoorn, is netjes verwijderd. Daarna voeten heerlijk verzorgd, nagels mooi geknipt en gelakt. Heel tevreden!
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Fijne ambiance, prettige ontvangst. Goede uitgebreide pedicure behandeling van zorgzame medewerkster. Mijn voeten kunnen weer getoond worden, nu nog zonnig weer!
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling met alles wat je huid nodig heeft!