Ik had een pedicure behandeling en ben heel tevreden met het resultaat, Personeel is vriendelijk en RIVM- regels worden goed opgevolgd.
Eva•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb zowel een gel manicure als gel pedicure geboekt bij de dames van All Beauty Treatments. Zoals altijd zeer tevreden met het resultaat. Ze werken zeer hygiënisch en nemen de tijd voor je, maar werken wel in een goed tempo door. Gezien de huidige maatregelen omtrent het coronavirus waren er wat kleine aanpassingen, maar ik voelde mij heel erg op mijn gemak. De dames blijven professioneel en gezellig. Op die manier vergeet je even wat er buiten gebeurd. Ik kan ze zeker aanraden! Ik kom gauw weer terug.
Eveline•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom al jaren in deze salon en heb altijd goede en zeer prettige behandelingen gehad. Professioneel en heel aardig.
Marion•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel goed geholpen door Kavita en een top gezichtsbehandeling