Hele fijne gezichtsbehandeling. Vriendelijke en deskundige behandelaar
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd een vriendelijk ontvangst, en deskundige, zorgzame medewerkers. En natuurlijk een mooi resultaat.
Kim•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Gezichtsbehandeling was super! Merk echt dat mijn huid er enorm van opknapt.
Treatment by Inge
Claudia•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Alweer een heerlijk behandelijk gehad bij All Beauty Treatments. Al jaren mijn go-to salon! Alle medewerkers zijn vakkundig en professioneel, en super vriendelijk. De sfeer is heerlijk: schoon, mooie decoratie en zachte muziek op de achtergrond. Kortom, je wordt even helemaal in de watten gelegd!