Heel goed geholpen bij Alle Beauty Treatments. Goed advies gekregen over het shapen van mijn wenkbrauwen. De behandeling zelf was snel en goed.
Delana•about 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Over het algemeen fijne facial en fijne relaxte sfeer, maar ik wil altijd lekker ontspannen en niet door de hele behandeling te worden heengepraat. Verder hou ik er niet zo van als producten worden aanbevolen en producten die je momenteel gebruikt worden afgekraakt.
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Eerste keer dus een beetje zenuwachtig.
Kundig personeel, duidelijke uitleg en instructies na de behandeling.