Te weinig uitleg en te snel behandeld en niet goed ingewerkt dat de tweede persoon het eraf heb moeten schrapen dat was zeer pijnlijk.
Dit was echt op tijd werken en geen overleg of uitleg..
Ook geen advies gehad wat ik eventueel moet doen en over vervolg behandeling want ze wist het niet.
Thuis maar verzorgen met Nagel verharder verder doen.
Jammer ik had iets meer verwacht
Marian•almost 3 years ago
Verified review
Kwam met mooie nagels de salon uit
Marloes•almost 3 years ago
Verified review
Prima salon
Aukje•almost 3 years ago
Verified review
Het was een heerlijke behandeling, professioneel en medewerkers zeer kundig en vriendelijk.
Sylvia•almost 3 years ago
Verified review
Misverstand over wachtlijst. Op de een of andere manier niet goed gecommuniceerd. Wachtlijstsysteem moet verbeterd worden. Kom ik daar na 4 slaap voor niks opdraven, heb ik het weer niet gesnapt. Fout ligt bij de klant.....