Het was ongemakkelijk. Er werd weinig tot niks gezegd.
Manicure
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Niks te klagen over deze salon! Uurtje gezegen voor acryl nagels met tips en gel coat. Ging heel vlot en ze zien er geweldig uit. Helemaal naar mijn wens en super sfeer daar.
Hard Gel Extensions & Overlays
Miem•about 7 years ago
Verified review
Elke keer weer mooie nagels, een leuke babbel, en veel gelachen.
ik zou geen betere salon kunnen bedenken!
Favoriete nagel stylist is leyla
Hard Gel Extensions & Overlays
Robin Spaas•about 7 years ago
Verified review
Heel vriendelijk personeel.
Wenkbrauwen zijn mooi gedaan.