Wat een fantastisch team, fijn en warm ontvangst. Ook word je uitstekend geïnformeerd en zijn vragen stellen geen enkel probleem.
Voor mooie wenkbrauwen in een professionele en fijne omgeving, dan zeker hier naartoe!
Silvia•about 3 years ago
Verified review
Hele leuke meiden! Stellen je echt op je gemak.
L•about 3 years ago
Verified review
Super fijn ! Alles word goed voorbereid, ik voel me gelijk op mijn gemak ! Mijn wenkbrauwen zijn super mooi ! Bedankt dames ❤️