Prima ontvangst. Klantvriendelijk. Is eerlijk en open over de procedure van de behandeling. Garantie voor de behandeling. Altijd open voor opbouwend kritiek. Ik ben tevreden.
Je voelt de liefde en de warmte.
Een aanrader voor velen.
Bedankt ,
Liefs, Mo
MONIQUE•over 3 years ago
Verified review
Ik wordt altijd super geholpen en me wenkbrauwen zien er altijd prachtig uit na een behandeling. Er wordt altijd erg professioneel gewerkt en het is een nette sfeervolle salon.
Joëlle •over 3 years ago
Verified review
Het zijn allemaal toppers! Lieve, gezellige dames die je met hun werk echt heel blij maken! Goed advies en prachtige resultaten!
Ilse•over 3 years ago
Verified review
Fijne sfeer, goede uitleg, echt aandacht en zorg en advies. Super service.
Berdien •over 3 years ago
Verified review
1e keer bij eyebrow mommy geweest en ben super blij met het resultaat!
Leuke mensen en zeker aan te raden voor andere.