PMU heb ik als prettig ervaren. Geen pijn gevoeld. Wat een geduld. Netjes en minutieus werk verricht.
Tot gauw weer. Een tevreden klant.
Liefs,
Monique
MONIQUE•almost 4 years ago
Verified review
In 1 woord GEWELDIG!! 👌🏽 Ik zou het een ieder aanraden Of je nou gaat voor je wenkbrauwen wimpers of huid Alle vrouwtjes zijn heel vriendelijk, geduldig en verstaan hun vak. Ik ben in ieder geval een stuk gelukkiger met mezelf en verheug me alweer op de volgende afspraak 💞
tanja •almost 4 years ago
Verified review
Alleen maar pluspunten, vriendelijk, duidelijke uitleg van behandelingen en supermooi resultaat. Heel blij mee!! Volgende afspraak alweer gepland 👍😊
Chantal •almost 4 years ago
Verified review
Super fijne salon. Leuke en kundige meiden die echt kwaliteit werk leveren. Meer dan tevreden!!
Priscilla•almost 4 years ago
Verified review
Zeer tevreden met mijn wenkbrauwen. Alles werd goed uitgelegd en de dames zijn heel vriendelijk.