Had vandaag een telefonische afspraak maar ben niet gebeld. Teleurstellend!?
Jeanette•over 4 years ago
Verified review
Heel erg tevreden
Lima•over 4 years ago
Verified review
vol lof over de behandeling en behandelaar!
- deskundig
- goede uitleg
- vriendelijk
- prettige sfeer in de salon
Joke•over 4 years ago
Verified review
Heel tevreden
vanessa•over 4 years ago
Verified review
Vandaag ben ik geholpen door Naomi. De ontvangst was enorm leuk en gezellig door het hele team! Naomi werkt zeer professioneel en luistert goed naar je wensen, mijn wenkbrauwen zien er super mooi uit na behandeling! Ik kom hier zeker terug!