Super tevreden! Kom hier erg graag en voelt als thuis komen!
Daniëlla •over 4 years ago
Verified review
Erg vriendelijk en geven je een gevoel alsof ze je al jaren kennen
Esther•over 4 years ago
Verified review
Je word altijd super netjes en met liefde behandeld. En dan heb ik het niet alleen over de behandeling. In mijn geval wenkbrauwen en microneeldingen die ze aanbieden. De dames werken tot in perfectie en hebben altijd een bakkie voor je klaar staan. Allemaal toppers!
Esther•over 4 years ago
Verified review
Super goed geholpen, ook gezellig kunnen kletsen. Hele leuke dames en mijn wenkbrauwen zien er prachtig uit!! Heel blij!
Veerle•over 4 years ago
Verified review
Positieve ervaring. Aardige dames en wenkbrauwen zijn prachtig in model gebracht door Naomi.