Altijd fijn om even een uurtje te relaxen en de voetjes weer mooi te laten maken door Marieke.
Treatment by Marieke
Judith•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne ervaring gehad bij Marieke. Fijne sfeer, doet haar werk goed en hygiënisch. En daarnaast is Marieke ook nog eens een hele lieve en gezellige vrouw! Vaste klant erbij, tot de volgende keer!
Treatment by Marieke
Jessy•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne verzorging van de nagels en voet en nog daarna mooi gelakt de deur uit