Waardeloos. Er was een verbouwing bezig en de leinggevende was is gesprek met een aannemer terwijl ik zou moeten kunnen relaxen. Er was totaal geen respect voor de klant. De muziek die van beneden hoorbaar is, past totaal niet bij het creeren van een relact sfeertje.
Toos•7 months ago
Verified review
De ruimte waar de behandeling werd gegeven was ver van profecioneel. Tijdens de behandeling werd geen uitleg gegeven. Ik had een behandeling van een uur hetasld terwijl ik na 50 min. al weer buiten stond.
M•7 months ago
Verified review
Vakvrouw!
Jeannette •7 months ago
Verified review
Zoals altijd weer top service! Nikita heeft altijd wel een gaatje in haar overvolle agenda als er één nagel gemaakt moet worden. Fijne, vakkundige, lieve vrouw.
Stephanie •7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb een erg fijne behandeling gehad van een lieve jongedame.