Een fijne rustige kapster die weet wat ze doet. Erg fijn ook voor mensen die een bepaald angst hebben opgelopen bij kappers altijd als ik er ben voelt het fijn en gaat blij de deur uit
Manuela•about 2 years ago
Verified review
Een fantastisch fijne afspraak gehad met Aniek voor mijn bruidskapsel en make up!
Esther•about 2 years ago
Verified review
Ik kom altijd met plezier bij Aniek en ze knipt mijn haar altijd naar wens.
Annemarieke•about 2 years ago
Verified review
Ik ben heel blij met men haarkleur
En goed geknipt
Anje•about 2 years ago
Verified review
Fijn ontvangst. Ongedwongen sfeer. Goed geverfd en geknipt. Wordt vervolgd.