Anna is erg lief en vakkundig. Goede prijs kwaliteit verhouding
Treatment by Team Anna•
Ladies' HaircutsShow all…
Esther•about 8 years ago
Verified review
Aardige mensen
Treatment by Team Anna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Lisan•about 8 years ago
Verified review
Geknipt, wenkbrauwen geëpileerd en geverfd en wimpers geverfd. Fijne sfeer en er wordt de tijd voor je genomen. Dat leidt er ook toe dat je vaak pas later geholpen wordt dan je de afspraak had gemaakt, maar het is het wachten waard!
Treatment by Team Anna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Noortje•about 8 years ago
Verified review
Zeer aangenaam, vriendelijke medewerkers en mooi resultaat. Kom er zeker vaker langs!