Werd geknipt door Anna, gesprek was leuk en niet geforceerd. Even stilte was ook helemaal prima, wat ik een perfecte combinatie vind voor de kapper.
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Vera•about 8 years ago
Verified review
Vriendelijk en ervaren personeel
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 8 years ago
Verified review
Harsen deed Anna zeer professioneel. Voor de rest mooie, schone salon en klantgerichte, zeervriendelijke personeel.
Treatment by Team Anna•
Hair colouringShow all…
Angelica•over 8 years ago
Verified review
Voor het eerst geweest bij Anna en ik vond de ambiance, personeel, hygiëne, en de prijs-kwaliteit, super goed. Voor herhaling vatbaar. Kreeg ook heel veel tips.