Wederom volkomen tevreden uit Ap's Kappers gelopen. De sfeer is gemoedelijk, de benadering persoonlijk, de knipbeurt top! Professioneel en gastvrij, zoals altijd. Dank maar weer, en tot de volgende keer!
Styled by Nigel•Boys' Haircuts
Kolja•over 2 years ago
Verified review
Heel ervaren, betrokken kapper. Een aanrader!
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Gülgün•over 2 years ago
Verified review
Altijd goed geknipt door Nigel. Zeer vakkundig. Er heerst een ontspannen en gezellige sfeer. Echt een aanrader.
Styled by Nigel•Men's Haircut
Ronald•over 2 years ago
Verified review
Over de behandeling niks dan lof, mooi gekleurd in de kleur die ik graag wilde! Ook hebben de kapsters me goed geadviseerd. Helaas heeft de verf niet goed gepakt op mijn lengtes/haarpunten en was het grootste gedeelte er met 2 weken uit. Hier werd ik voor ‘gewaarschuwd’, maar dat ik zo snel zou moeten bijkleuren viel me tegen (zeker voor het geld dat ik betaald heb).