Ik ben al circa 20 jaar zeer tevreden klant bij Ap's Kappers. Hij wast en kapt mijn haar uitstekend, hij weet wat mijn wensen zijn qua kapsel, hij zet de gezondheid van haar en hoofdhuid centraal. Hij geeft me de juiste shampoo. De sfeer in de salon is altijd prima (gezellig en professioneel).
Styled by Ap•Men's Haircut
Wim van Cleef•almost 4 years ago
Verified review
Ik kom al decennia bij Ap en was ook deze keer weer erg tevreden over het resultaat. De sfeer in de zaak is prima. Ap kent zijn klanten en is in hen geïnteresseerd. Het is hem bovendien gelukt om de Corona-tijd door te komen zonder medewerkers te ontslaan, en dat is een prestatie van formaat. De tweede zaak in de Zeeheldenbuurt heeft gelukkig niet geleid tot aantasting van de prettige kleinschalige sfeer.
Styled by Ap•Men's Haircut
Paul•almost 4 years ago
Verified review
Super goede eerste ervaring, ik kom zeker terug!
Styled by Ap•Men's Haircut
Luc•almost 4 years ago
Verified review
Niet goed en niet slecht. Kapster was niet erg vriendelijk.